در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

تلویزیون سامسونگ 65Q70C

شناسه محصول: NF27989
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27989
دسته بندی: تلویزیون
تولید کننده: دوو
تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • نحوه پرداخت: اقساطی
  • اقلام همراه: ریموت کنترل
  • فناوری‌های ارتباطی: بلوتوث Wi-Fi پورت HDMI پورت USB
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

برند دوو برند لوازم خانگی دوو برای اولین بار در سال 1963 در سئول کره‌ی جنوبی تأسیس شد. این برند یکی از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای لوازم خانگی است که در میان مصرف‌کنندگان طرفداران زیادی دارد. تلویزیون‌ها هم مانند دیگر تولیدات کارخانه‌ها با پیش...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
تلویزیون سامسونگ 65Q70C
نقد و بررسی

برند دوو برند لوازم خانگی دوو برای اولین بار در سال 1963 در سئول کره‌ی جنوبی تأسیس شد. این برند یکی از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای لوازم خانگی است که در میان مصرف‌کنندگان طرفداران زیادی دارد. تلویزیون‌ها هم مانند دیگر تولیدات کارخانه‌ها با پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند و در مدل‌های متنوع با قابلیت‌های متفاوت تولید می‌شوند. در این میان برند دوو یکی از تولیدکنندگان این کالای پرمصرف است که محصولاتش با استقبال بالایی مواجه شده‌اند. تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-50K4310U سایز 50 اینچ، از گیرنده‌ی دیجیتالی و تيونر DVBT2 بهره می‌برد. کیفیت تصویر آن 4k-Ultra HD است و قابلیت Mega Contrast دارد. این تلویزیون با سه درگاه HDMI و دو درگاه USB امکان اتصال ابزارهای دیجیتال نظیر فلش و هارد از طریق پورت USB و یا اتصال Play Station و لپ تاپ را از طریق پورت HDMI برای کاربر فراهم می‌کند.

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

امروزه تلویزیون‌ها از لحاظ کیفیت و امکانات، پیشرفت چشمگیری داشته‌اند به طوری که از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی برخوردار هستند که در عملکرد و کیفیت تلویزیون تأثیر زیادی دارند و اگر کسی به دنبال خرید تلویزیون جدید باشد، با دنیایی از اصطلاحات و فناوری‌های جدید همچون HDR ،4K و OLED روبه‌رو می‌شود. بنابراین ضروری است، قبل از تهیه‌ یک تلویزیون که ممکن است به وسیله آن ساعات طولانی به تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌ خود بپردازید، در مورد کارایی و ویژگی‌های آن اطلاعات کافی داشته باشید. خرید یک تلویزیون خوب به نیازهای خریدار بستگی دارد؛ حتماً قبل از اقدام به خرید ملاک‌ها و نیازهای خود را در یک لیست مثل سایز تلویزیون، امکانات و یا حتی شکل و شمایل دلخواه، یاداشت کنید. چنین مواردی، زمانی که بین خرید دو مدل قادر به تصمیم‌گیری نیستید، بسیار کارساز خواهد بود. به طور مثال افرادی که تمایل به استفاده از برنامه‌هایی نظیر فیلیمو یا نماوا را دارند، بهتر است مدل‌هایی را که از سیستم عامل اندروید یا WebOS پشتیبانی می‌کنند، مدنظر داشته باشند زیرا دسترسی به چنین مواردی در سیستم عامل تایزن سامسونگ سخت‌تر است. به هرحال اگر بخواهید که تلویزیون مناسبی را تهیه کنید باید به نوع تلویزیون، ‌اندازه‌ مناسب، کیفیت تصویر و بسیاری ویژگی‌های دیگر توجه کنید. ما در این مطلب از سلام‌ بابا، به توضیح نکات مهمی که برای راهنمای خرید تلویزیون لازم است، می‌پردازیم و در پایان بهترین برندهای تلویزیون موجود در بازار را معرفی می‌کنیم؛ پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش

اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش اولین نکته‌ای‌ست که به ذهن خریدار می‌رسد. خوشبختانه امروزه در بازار، تنوع بالایی در زمینه‌ی سایز صفحه‌ی نمایش به چشم می‌خورد؛ از 14 اینچ گرفته تا 100 اینج و بالاتر.

پر فروش‌ترین تلویزیون‌ها 55 اینچی هستند. با این حال صفحه‌ی نمایش‌های 65 و 75 نیز طرفداران خود را دارد. اصلا فکر نکنید اگر سراغ تلویزیون 32 یا 40 اینچی رفتید، یعنی یک تلویزیون کوچک به‌درد نخور خریده‌اید.

مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب اندازه‌ی مناسب صفحه‌ی نمایش، ابعاد اتاقی‌ست که تلویزیون قرار است در آن جای بگیرد. پس حواستان باشد، خرید تلویزیون 55 اینچی برای یک اتاق 12 متری دلیل بر مناسب‌ بودن انتخاب شما نیست.

توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به خرید، ابعاد دیوار و اتاقی که تلویزیون قرار است در آن قرار بگیرد را مورد توجه قرار دهید. نکته‌ی مهم بعدی، فاصله‌‌ای است که قرار است در مقابل تلویزیون بنشینید. البته فاصله گرفتن از تلویزیون به اندازه تلویزیون بستگی دارد. به کمک ابزار زیر خیلی راحت می‌توانید با توجه به اندازه تلویزیون متوجه فاصله‌ای که باید از تلویزیون داشته باشید، بشوید. تنها کافی است اندازه تلویزیون را مشخص کنید تا متوجه فاصله‌ای که باید از آن بگیرید بشوید. همچنین به این موضوع توجه کنید که میزان فاصله از کیفیت‌های Full HD به بعد تفاوت چندانی ندارد. به طور مثال میزان فاصله‌ای که باید از تلویزیون 4K و 8K بگیرید تقریبا یکسان است.

فاصله مناسب از تلویزیون 32 اینچی :
32 اینچی
1.322 متر
 (2K,4K,8K)
1.88 متر
 (HD)
32"
32"
40"
43"
50"
55"
60"
65"
70"
75"
80"
85"

با استفاده از این ابزار می‌توانید سایز تلویزیون خودتان را مشخص کنید تا میزان فاصله‌ای که باید از تلویزیون داشته باشید را مشاهده کنید.

سایز مناسب تلویزیون برای فاصله 2 متری :
فاصله 2 متری
48 اینچی
 (2K,4K,8K)
32 اینچی
 (HD)
2m
2m
2.5m
3m
3.5m
4m

قبل از آنکه دست به محاسبه بزنید، لازم به یادآوری‌ است که اینچ تلویزیون در واقع طول مورب صفحه‌ی آن از گوشه‌ی پایین به گوشه‌ی بالا در سمت دیگر است.

تلویزیون LED بخریم یا LCD

در زمان خرید تلویزیون به اندازه آن هم توجه زیادی داشته باشید.

اندازه‌ی تلویزیون همچنین یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده‌ی قیمت است. تا ۵۰ اینچ تقریبا قیمت تلویزیون‌ها منطقی افزایش پیدا می‌کند اما از ۵۰ اینچ که بالاتر بروید و مثلا تلویزیون ۶۵ یا ۷۵ خریداری کنید قیمت به یک مرتبه دوبرابر یا حتی بیشتر می‌شود. پس اگر بودجه‌ی محدودی دارید به سراغ اندازه‌ی بیشتر از ۵۰ اینچ نروید.

تلویزیون تخت یا منحنی؟

چند سال قبل برای اولین بار تلویزیون منحنی به بازار عرضه شد و مورد توجه همگان قرار گرفت؛ چرا که این فناوری بسیار جدید بود و کاربران داشتن تلویزیونی منحنی را بسیار عجیب می‌دانستند. در حال حاضر چند سالی است که تلویزیون‌های منحنی در بازار حضور دارند، اما آیا خرید آن‌ها منطقی است؟ یا بهتر است همان تلویزیون تخت و عادی را خریداری کنیم؟

در ابتدای معرفی تلویزیون‌های تخت شرکت‌های سازنده ادعا می‌کردند که به دلیل فناوری ساخت و همچنین منحنی بودن تلویزیون، زاویه دید افزایش پیدا کرده است و کاربران حالا از کناره‌ها دید بهتری به تلویزیون دارند. جالب است بدانید که درواقع زاویه دید تلویزیون‌های تخت بیشتر از منحنی بوده و همچنین نور را هم بسیار کمتر منعکس می‌کنند. محتوا در لبه‌های تلویزیون منحنی چندان خوب مانند دیگر قسمت‌ها نمایش داده نمی‌شود و این یکی از نقاط ضعف اصلی به حساب می‌آید.

مقایسه زاویه دید تلویزیون تخت و منحنی

مقایسه زاویه دید تلویزیون تخت و منحنی

به علاوه تلویزیون منحنی قیمت بسیار بالاتری دارد در حالی که امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و در واقع شما هزینه‌ی زیادی برای منحنی بودن تلویزیون می‌پردازید. پس به عنوان راهنمایی قطعا تلویزیون‌های تخت گزینه‌ی بهتری برای خرید هستند و در بازه‌ی قیمتی مشابه امکانات بسیار بیشتری دارند.

تکنولوژی پنل

چهار نوع فن‌آوری در زمینه‌ی پنل‌ها وجود دارد، که برای خرید تلویزیون لازم است با آن‌ها آشنا باشید؛ LCD، LED، QLED و OLED.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
لوازم جانبی
بازی و سرگرمی
موتور سیکلت
لوازم خانگی