در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ماشین خشک کن ال جی RH90V9PV8N LG

شناسه محصول: NF28117
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF28117
دسته بندی: ماشین لباسشویی
تولید کننده: الجی LG
رنگ:
سفید
48,700,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: ۱۰۰۰ دور در دقیقه
  • طبقه بندی رنگی:
  • ظرفیت دیگ: ۷ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در:
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

معرفی کوتاه محصول   ماشین خشک کن ال جی RH90V9PV8N مظهر فناوری خشک کردن کارآمد و هوشمند است. تجربه خشک کردن لباس خود را با این دستگاه نوآورانه که اکنون در فروشگاه لوازم خانگی سلام بابا موجود است، افزایش دهید. این دستگاه پیشرفته به طور یکپارچه فن...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
ماشین خشک کن ال جی RH90V9PV8N LG
نقد و بررسی

معرفی کوتاه محصول

ماشین خشک کن ال جی RH90V9PV8N مظهر فناوری خشک کردن کارآمد و هوشمند است. تجربه خشک کردن لباس خود را با این دستگاه نوآورانه که اکنون در فروشگاه لوازم خانگی سلام بابا موجود است، افزایش دهید. این دستگاه پیشرفته به طور یکپارچه فناوری پیشرفته، بهره‌وری انرژی و طراحی شیک را با هم ترکیب می‌کند تا راه حلی بی‌نظیر برای خشک کردن لباس‌های شما ارائه دهد. RH90V9PV8N با ظرفیت سخاوتمندانه 9 کیلوگرم تضمین می‌کند که فضای کافی برای بارهای بزرگ در اختیار داشته باشید، و آن را به انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌ها یا کسانی که نیازهای زیادی به لباسشویی دارند تبدیل می‌کند. درام جادار به لباس‌های شما اجازه می‌دهد تا آزادانه بچرخند، خشک شدن یکنواخت را افزایش داده و نیاز به چرخه‌های اضافی را کاهش می‌دهد.

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

با رویکرد مدرن‌تری برای خشک کردن آشنا شوید. در واقع با تکنولوژی Dual Inverter Heat Pump راندمان خشک کردن پیشرفته را تجربه کنید. این سیستم نوآورانه از دو مبدل حرارتی استفاده می‌کند که برای کنترل دقیق دما و عملکرد خشک کردن بهینه، هوای گرم را به طور موثر بازیافت می‌کند. ال جی خشک کن RH90V9PV8N را به پمپ حرارتی دوال اینورتر یا Dual Inverter Heat Pump مجهز نموده است. عملکرد این پمپ حرارتی دوال اینورتر نسبت به پمپ‌های حرارتی معمولی و قدیمی بسیار بهینه‌تر می‌باشد. مکانیزم این پمپ به گونه‌ای است که با تغییر دامنه گردش پمپ از سریع به آهسته با مصرف انرژی کم‌تر و در زمان سریع‌تری لباس‌ها را خشک کرده که منجر به صرفه‌جویی در مصرف برق و به دنبال آن کاهش هزینه‌ها می‌شود. کیفیت ساخت موتورها و پمپ حرارتی این محصول به حدی بالاست که ال جی عملکرد آن‌ها را تا 10 سال ضمانت نموده است. فناوری DUAL Inverter Heat Pump ال‌جی تا 65 درصد انرژی کم‌تری برای خشک کردن هر بار مصرف می‌کند. این خشک‌کن دارای گواهینامه ENERGY STAR نه تنها از کارآمدترین سیستم خشک‌کن بدون تهویه ال‌جی بهره می‌برد، بلکه دمای پایین لباس‌ها را راحت‌تر می‌کند و می‌تواند به آن‌ها کمک کند برای مدت طولانی‌تری به بهترین شکل ظاهر شوند.

پیمایش چرخه‌های خشک کردن با کنترل دیجیتال LED بصری آسان است. به راحتی از بین چرخه‌های خشک کردن مختلف، از جمله معمولی، سنگین و ظریف، انتخاب کنید تا فرآیند خشک کردن را مطابق با نیازهای خاص خشک کن خود تنظیم کنید. برنامه Downloaded که جزئی از برنامه‌های خشک کن روی پنل است و به وسیله اپلیکیشن LG ThinQ روی گوشی هوشمند خود این امکان فراهم است که برنامه‌های خشک کن بیشتری دانلود نمایید. البته لازم به ذکر است که دکمه برنامه Downloaded علاوه بر دانلود برنامه خشک کن جدید، به صورت پیش فرض دارای برنامه Deodorization می‌باشد. ال جی این خشک کن را به قابلیت‌های مختلفی مجهز نموده است تا بتوانید از امکانات متنوع‌تری که منجر به سهولت در انجام فرآیند خشک کردن لباس‌ها می‌شود، بهره‌مند شوید. برنامه Rack Dry برای خشک کردن ژاکت و پارچه‌های ظریف که باید به صورت صاف، بدون غلت خوردن خشک شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. از برنامه Mixed Fabric هم می‌توانید برای خشک کردن انواع لباس‌ها به جز لباس‌های حساس مانند ابریشمی و پشمی استفاده نمایید. برنامه Warm Air این امکان را فراهم می‌کند که فرآیند خشک کردن اقلام کوچک و لباس‌های مرطوب، روپوش حمام و پارچه ظرفشویی و اقلام روزمره با استفاده از هوای گرم انجام شود. جهت خشک کردن انواع ملحفه، پتو، کاور مبل، بالش برنامه Duvet گزینه مناسبی می‌باشد. قابلیت More Time / Less Time برای افزایش یا کاهش دادن زمان خشک کردن البسه بر روی خشک کن 9 کیلویی ال جی پیاده سازی شده است.

قابلیت Dry Level از دیگر آپشن‌های موجود در خشک کن ال جی RH90 می‌باشد که این به شما را امکان می‌دهد سطح خشکی را برای خشک کردن البسه انتخاب کنید می‌توانید آن را در حالت‌های مختلف از جمله مختلف Iron و Extra انتخاب کنید تا با توجه به جنس و ضخامت لباس‌ها فرآیند خشک شدن به بهترین نحو انجام شود. از قابلیت‌های جالب و بسیار کاربردی در این خشک کن می‌توان به قابلیت Anti Crease برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در لباس‌ها اشاره نمود، اگر به هر دلیلی نتوانید لباس‌ها را پس از اتمام دور خشک کن از داخل دیگ خارج کنید بهتر است قابلیت Anti Crease را فعال نمایید. عملکرد این قابلیت به این صورت است که پس از پایان برنامه خشک کن وارد عمل می‌شود. این قابلیت 10 ثانیه لباس‌ها را دوران داده و 5 دقیقه ثابت نگه می‌دارد. این قابلیت حداکثر به مدت 2 ساعت پس از پایان خشک کردن البسه ادامه خواهد داشت، البته در طول این فرآیند هر زمان که خواستید می‌توانید در دیگ را باز کرده و لباس‌ها را خارج نمایید. قابلیت EcoHybrid در این خشک کن 9 کیلویی ال جی این امکان را فراهم می‌کند تا لباس‌ها با مصرف انرژی کم‌تر و زمان کم‌تر خشک شوند.

آیا به دنبال خشک کن پمپ حرارتی کم مصرف با حداقل تعمیر و نگهداری هستید؟ در این صورت یک خشک کن با کندانسور خود تمیز شونده انتخاب خوبی برای شماست. خشک کن با کندانسور خود تمیز شونده به طور خودکار در حین خشک کردن آبکشی می‌کند. خوشبختانه ماشین خشک کن ال جی RH90V9PV8N ویژگی Auto Cleaning Condenser را به خود اختصاص داده است. این نوآوری به طور خودکار کندانسور را در طول چرخه خشک کردن تمیز می‌کند و کارایی ثابت را تضمین خواهد کرد و نیاز به نگهداری دستی را کاهش می‌دهد. از تعمیر و نگهداری بدون دردسر از کندانسور تمیزکننده خودکار لذت ببرید. مرتب‌سازی بی‌پایان یا جابجایی در چرخه‌ها را فراموش کنید حسگرهای داخلی از فناوری هوش مصنوعی برای تشخیص بافت پارچه و اندازه بار استفاده می‌کنند، سپس به طور خودکار حرکات خشک کردن و دماهای مناسب را برای مراقبت پیشرفته پارچه انتخاب می‌کنند. ترکیبی از AI Sensor Dry به‌علاوه یک حسگر مادون قرمز اضافی، سطوح رطوبت را تشخیص می‌دهد و زمان خشک شدن را به‌طور خودکار برای بارها در هر اندازه تنظیم می‌کند. همه اینها برای اطمینان از این است که این خشک کن بدون تهویه عملکرد خشک کردن ال جی را که انتظار دارید ارائه می‌دهد. در واقع از خشک شدن بیش از حد لباس‌ها جلوگیری می‌کنند و کیفیت لباس‌های شما را حفظ می‌کنند(نه لباس‌های مرطوب و نه بیش از حد خشک کردن).

ماشین خشک کن هوشمند ال جی RH90V9PV8N دارای WiFi می‌باشد بنابراین می‌توانید آن را به اینترنت و شبکه داخلی خانه خود متصل نمایید. ضمن اینکه خشک‌کن فوق از اینترنت اشیا و برنامه LG ThinQ هم پشتیبانی می‌کنند. این خشک کن ال جی همه چیزهایی را که برای خشک کردن سریع لباس‌هایتان نیاز دارید، دارد. با نصب برنامه LG ThinQ روی موبایل هوشمند اندرویدی و یا iOS خود می‌توانید از طریق اینترنت و حتی خارج از منزل نیز ماشین خشک کن ال جی خود را مدیریت نمایید. البته برای استفاده از این امکانات لازم است قابلیت Remote Start را روی پنل دستگاه فعال کنید. از دیگر قابلیت‌های هوشمند این محصول می‌توان به قابلیت Smart Diagnosis اشاره نمود که شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل و اخطار، از طریق برنامه LG ThinQ راه حل‌های پیشنهادی برای رفع آن را بررسی نمایید. با وجود قابلیت Smart Pairing دیگر نگران این نباشید که کدام برنامه خشک کن مناسب لباس‌های شسته شده می‌باشد. شما می‌توانید این قابلیت را از برنامه LG ThinQ روی گوشی هوشمند خود فعال نمایید تا به صورت خودکار خشک کن برنامه متناسب برای خشک کردن لباس‌ها را انتخاب نماید.

RH90V9PV8N دارای طراحی براق و کیفیت ساخت عالی است که انعطاف پذیری جدیدی را در چیدمان اتاق لباسشویی شما ارائه می‌دهد. برخلاف خشک کن‌های سنتی که نیاز به تهویه خارجی دارند، این خشک کن بدون تهویه به شما امکان می‌دهد آن را در مکان‌های مختلفی در خانه خود قرار دهید و نیاز به سیستم تهویه را از بین می‌برد و گزینه‌های نصب همه کاره را ارائه می‌دهد. با فعال کردن قابلیت Drum Light داخل درام روشن می‌شود بنابراین در حالی که دستگاه در حال کار است می‌توانید فضای داخلی را مشاهده نمایید. همچنین گزینه Child Lock قفل کردن پنل کنترلی و برنامه‌های ماشین خشک کن را فراهم می‌کند. ضمن اینکه ال جی فیلتر دوگانه (Dual Filter) را بر روی خشک‌کن RH90 راه‌اندازی کرده است. فیلتر دوگانه در خشک کن‌های ال جی قابلیتی است که به کاهش گرد و غبار و پرز کمک می‌کند و عملکرد خشک کن را حفظ می‌کند. این فیلتر به قدری موثر طراحی شده است که حتی مو نیز نمی‌تواند از آن عبور کند. شما در این صفحه می‌توانید قیمت ماشین خشک کن ال جی RH90V9PV8N رنگ نقره‌ای محصول 2021 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (بدون گارانتی) و تضمین اصالت سلامت کالا از فروشگاه سلام بابا اقدام نمایید. در صورتی که مایلید تا خشک کن و لباسشویی را با هم در اختیار داشته باشید می‌توانید ماشین لباسشویی و خشک کن ال جی WDV1260BRP را تهیه نمایید.

مشخصات کلی

مدل
RH90V9PV8N
مدل کامل
-
تولید کننده
LG
سال عرضه (میلادی)
2021
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ
کره
نوع ماشین لباسشویی
درب از جلو
نوع موتور
Dual Inverter
برچسب مصرف انرژی
-
حداکثر سرعت‌ چرخش

منظور از حداکثر سرعت چرخش ماشین لباسشویی یعنی مقدار سرعت چرخش دراک(دیگ) دستگاه در هر دقیقه که آن را با واحد RPM نشان می‌دهند. پس هر چه موتور دستگاه در هر دقیقه تعداد دور بیشتری بچرخد، درام(دیگ) دستگاه نیز سرعت بیشتری خواهد داشت. مسلما وقتی شستشوی لباس‌ها تمام شده و مرحله خشک شدن آن‌ها آغاز می‌شود، به هر میزان که دیگ لباسشویی سرعت چرخش بیشتری داشته باشد، فرایند خشک شدن نیز با کیفیت بیشتری انجام خواهد شد.

-
ظرفیت لباسشویی (کیلوگرم)
-
قابلیت آبکشی و آبگیری البسه
خشک کن
ظرفیت خشک کن (کیلوگرم)

در بعضی لباسشویی ها برنامه مجزا و امکانات خاصی برای خشک کردن 100%البسه کارگزاری شده است که می‌توانید از این برنامه برای خشک کردن کامل لباس به میزان ظرفیت مشخص استفاده کنید.

9
ظرفیت دیگ شستشو (لیتر)
-
سطح صدا هنگام شستشو (دسی بل)
-
سطح صدا هنگام خشک کردن (دسی بل)
59
حداکثر سطح صدا هنگام کار (دسی بل)
-
میزان مصرف آب در هر دور شستشو (لیتر)
-
میزان مصرف آب در سال (لیتر)
-
میزان مصرف انرژی در سال (کیلو وات ساعت)
-
ماشین لباسشویی هوشمند
نوع نصب
روکار (مبله)

امکانات و ویژگی ها

قفل کودک

قفل کودک در محصولات لوازم خانگی به شما اجازه می ‌دهد تا دسترسی فرزند خود را به دستگاه محدود کنید. علاوه بر آن می ‌توانید از بروز مشکلات جدی نظیر به هم ریختن تنظیمات محصولات پیشگیری نمایید. با فعال سازی این قابلیت کارآمد بخش‌ های از تنظیمات محصولات قفل می‌ شود. بنابراین خردسالان نمی‌ توانند با این کالا بازی کنند و موجبات خرابی وسیله را فراهم آورند.

شستشو با تاخیر

ویژگی (شستشو با تأخیر) به شما امکان می‌دهد یک چرخه شستشو را به‌گونه‌ای از قبل تنظیم کنید تا در رمان دلخواه شروع و به اتمام برسد شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت از 1تا 24ساعت تنظیم کنید تا لباسشویی برنامه شستشو را شروع کند.

قابلیت اضافه کردن مجدد لباس

قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در عین انجام شستشو به دیگ لباسشویی لباس های دیگری را اضافه کنید که در بعضی برندها بدونه نگه داشتن چرخه شستشو با قابلیت add wash امکان پذیراست و در بعضی‌ها باید برنامه شستشو را نگه دارید و درب لباسشویی را باز کنید و اقدام به اضافه کردن البسه کنید.

سیستم تشخیص میزان لباس ها
سیستم شستشو با اسپری آب
-
سیستم جلوگیری از نشت آب
-
سیستم تمیز کردن دیگ شستشو
سیستم تشخیص و پاک کردن کف
-
تکنولوژی کاهش لرزش و سروصدا
تکنولوژی حباب ساز
تکنولوژی بخارشوی
شستشوی بهداشتی
شستشوی هوشمند
حالت آماده به کار (Standby)
شبکه بی سیم (WiFi)
پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)
قابلیت اتصال به موبایل
سیستم عیب یابی هوشمند
نوع آب ورودی
سرد
قابلیت تنظیم دمای آب
مقدار دمای آب قابل انتخاب (سانتیگراد)
سرد (Cold)9560403020

برنامه های شستشو و خشک کن

تعداد برنامه های شستشو
0
برنامه های شستشو
قابلیت دانلود برنامه شستشو
برنامه های شستشوی قابل دانلود
-
تعداد برنامه های خشک کن
14
برنامه های خشک کن
برنامه Duvet برای خشک کردن انواع ملحفه، پتو، کاور مبل، بالش و رختخواب حیوانات خانگیبرنامه Warm Air برای خشک کردن حوله حمام، روپوش حمام، پارچه ظرف شویی و پارچه های لحافی اکریلیک، اقلام کوچک و لباس مرطوب، اقلام روزمره مناسب با هوای گرمبرنامه Towels برای خشک کردن حولهبرنامه Cotton برای خشک کردن انواع لباس های نخی، کتان، جین بجز لباس های حساس مانند ابریشمی و پشمیبرنامه Download Cycle برای دانلود یک برنامه خشک کن جدید و ویژه (برنامه پیش فرض Deodorization)برنامه Easy Care (Easy-Care) برای خشک کردن لباس هایی با الیاف مصنوعی از جمله پلی استر، پلی آمید، آکلیریک و...برنامه Iron برای نیمه خشک کردن لباس های نخی و کتان جهت اتو کشی آسان تر آن هابرنامه Delicates برای خشک لباس های بسیار حساس از جمله پیراهن، لباس حریر و توربرنامه Mixed Fabric برای خشک کردن انواع لباس ها به جز لباس های حساس مانند ابریشمی و پشمیبرنامه Sportswear برای خشک کردن لباس های ورزشیبرنامه Wool برای خشک کردن لباس های حساس و ظریف از جمله پشمی و لباس های قابل شستشو با دستبرنامه Rack Dry برای خشک کردن ژاکت و پارچه های ظریف که باید به صورت صاف، بدون غلت خوردن خشک شودبرنامه Speed 30 برای خشک کردن اقلام کوچک (حداکثر 3 مورد)
گزینه ها و قابلیت های بیشتر
قابلیت Drum Light برای روشن و خاموش کردن چراغ داخلی دیگقابلیت EcoHybrid برای خشک کردن البسه با جریان هوا و بدون مصرف آبقابلیت Time Dry برای تنظیم زمان خشک کردن انواع البسه به صورت دستیقابلیت Child Lock برای قفل کردن پنل کنترلی و برنامه های ماشین لباسشوییقابلیت Anti Crease جهت جلوگیری از چین و چروک لباس ها پس از پایان کار برنامه خشک کنقابلیت فعال و غیر فعال کردن صدای بوق دستگاه (Beep On/Off)قابلیت More Time / Less Time برای افزایش یا کاهش دادن زمان خشک کردنقابلیت Drum Care برای از بین بردن بوی نامطبوع دیگ خشک کنقابلیت Delay End برای شروع خشک کردن با تاخیر و تنظیم زمان پایان خشک کردن از 3 تا 19 ساعت بعدقابلیت Remote Start برای شروع برنامه شستشو از راه دور به کمک موبایل با برنامه LG ThinQ

صفحه نمایش

صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LED
صفحه نمایش لمسی
نمایش وضعیت شستشو
نمایش زمان باقیمانده شستشو
نمایش دور چرخش
نمایش دمای آب
نمایش وضعیت قفل درب
نمایش پیام خطا یا هشدار

ابعاد (عمق x ارتفاع x طول)

ابعاد بدنه (میلیمتر)
600x850x600
ابعاد بسته بندی (میلیمتر)
-
حداکثر عمق با درب باز (میلیمتر)
1115
قطر درب (میلیمتر)
-
قطر ورودی دیگ شستشو (میلیمتر)
-

وزن

وزن خالص (کیلوگرم)
52
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
-

طراحی

رنگ بدنه
نقره ای پلاتینیومی
جنس بدنه
استیل
رنگ درب
مشکی
جنس درب
شیشه حرارت دیده
جهت باز شدن درب
به سمت چپ
زاویه باز شدن درب (درجه)
-
چراغ روشنایی داخلی
-
نوع دکمه های کنترلی
فشاریچرخشی (پیچی)لمسی

سایر ویژگی ها

سایر ویژگی های ماشین لباسشویی
پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT) برای مدیریت و کنترل ماشین لباسشویی از راه دوراستفاده از آب سرد بعنوان ورودیتضمین عملکرد و کارایی پمپ حرارتی دوال اینورتر (Dual Inverter Heat Pump) تا 10 سال توسط ال جیدارای فیلتر دوگانه (Dual Filter) مخصوص جمع آوری پرز و گرد و غبار اضافه لباس هاتکنولوژی EcoHybrid برای خشک کردن البسه با جریان هوا و بدون مصرف آبتکنولوژی ThinQ AI برای مدیریت و کنترل ماشین لباسشویی از طریق دستگاه ها و لوازم خانگی هوشمندبرنامه Allergy Care برای خشک کردن کاملا بهداشتی و از بین بردن باکتری ها و آلرژی ها تا 99.9%دارای Wi-Fi برای اتصال به شبکه و اینترنتقابلیت Smart Pairing برای انتخاب خودکار برنامه خشک کن متناسب با برنامه شستشو از طریق برنامه LG ThinQقابلیت Remote Start برای شروع برنامه شستشو ماشین لباسشویی از راه دور به کمک موبایل با برنامه LG ThinQقابلیت Delay End برای شروع خشک کردن با تاخیر و تنظیم زمان پایان خشک کردن از 3 تا 19 ساعت بعددرب ماشین لباسشویی از جنس شیشه حرارت دیده (Tempered Glass Door) شفافدارای پمپ حرارتی دوال اینورتر (Dual Inverter Heat Pump) با طول عمر بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی و زمان در هنگام خشک کردنصفحه نمایش بزرگ از نوع LEDقفسه Dryer Rack برای ثابت نگه داشتن و عدم چرخش آیتم ها و البسه در دیگ خشک کن و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن هاسیستم Smart Diagnosis برای عیب یابی هوشمنددارای چراغ روشنایی داخل دیگ Drum Interior Light) Interior Drum Light)قابلیت فعال و غیر فعال کردن صدای بوق دستگاه (Beep On/Off)سنسور خشک کن (Sensor Dry) برای تشخیص میزان رطوبت داخل دیگ خشک کنقابلیت Anti Crease جهت جلوگیری از چین و چروک لباس ها پس از پایان کار برنامه خشک کنپشتیبانی از برنامه LG ThinQ برای کنترل و مدیریت ماشین لباسشویی از طریق موبایل (مخصوص موبایل های اندرویدی و iOS)

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
لوازم خانگی
موتور سیکلت