در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

موتور سیکلت بنلی مدل TNT 249S سال 1403

شناسه محصول: NF31107
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF31107
440,500,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • سوخت مصرفی: بنزین
  • کلاس موتور: Street
  • فضای حمل بار: ندارد
  • عرض: ۸۰ سانتی‌متر
  • شتاب صفر تا صد: 12
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

موتور بنلی 180 یکی از محبوب‌ترین مدل‌های برند Benelli به حساب می‌آید. این موتور کلاس نِیکِد Naked مناسب برای موتور سواری خیابانی است. این شرکت برای ساخت محصول موردنظر، از تجربه و طراحی بالای خود استفاده کرده است تا به کاربر تجربه بسیار خوبی در سواری ...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
موتور سیکلت بنلی مدل TNT 249S سال 1403
نقد و بررسی

موتور بنلی 180 یکی از محبوب‌ترین مدل‌های برند Benelli به حساب می‌آید. این موتور کلاس نِیکِد Naked مناسب برای موتور سواری خیابانی است. این شرکت برای ساخت محصول موردنظر، از تجربه و طراحی بالای خود استفاده کرده است تا به کاربر تجربه بسیار خوبی در سواری بدهد.

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

موتور بنلی 180 یکی از محبوب‌ترین مدل‌های برند Benelli به حساب می‌آید. این موتور کلاس نِیکِد Naked مناسب برای موتور سواری خیابانی است. این شرکت برای ساخت محصول موردنظر، از تجربه و طراحی بالای خود استفاده کرده است تا به کاربر تجربه بسیار خوبی در سواری بدهد. طراحی پیشرفته موتور B3SP، شاسی سبک رِیس و سبک طراحی ایتالیایی همراه با سایر مشخصات فوق‌العده، بنلی 180 اس را نسبت به رقیبان متمایز کرده است. دسته فرمان این موتور به نوعی طراحی شده تا از لحاظ آیرودینامیکی، فرم قابل قبولی را در حین سواری برای موتور سوار به وجود آورد. نحوه طراحی چراغ‌های بنلی 180s که از نوع اِل‌ای‌دی و جلوه‌ای مدرن و زیبا را برای این موتور رقم زده است. بنلی 180s با وزن 147 کیلوگرمی یک موتور تک سیلندر چهار زمانه است که از موتوری با حجم 175 سی سی بهره می‌برد. حداکثر قدرت این موتور، 18 اسب بخار در 9500 دور در دقیقه و 14 نیوتن متر گشتاور در 7000 دور در دقیقه است. فاصله محور این موتور 134 سانتی متر است و شاسی آن از نوع Arc Bar Truck می‌باشد. سیستم سوخت رسانی این موتور از نوع انژکتور برقی است که بازدهی و عملکرد بهتری را برای موتور به ارمغان می‌آورد. سیستم تعلیق تلسکوپی جلو و تک فنر روغنی در عقب به همراه دیسک ترمز 26 سانتی متری دو پیستون برای جلو و ترمز دیسکی 22 سانتی متر در چرخ عقب، از جمله ویژگی‌های فنی موتور سیکلت بنلی مدل 180s به شمار می‌رود.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
لوازم جانبی
بازی و سرگرمی
موتور سیکلت
لوازم خانگی