در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

موتورسیکلت بنلی مدل250 تک سیلندر سال 1403

شناسه محصول: NF27801
دسترسی: در انبار
شناسه محصول: NF27801
305,000,000
302,571,940 تومان 2,428,060 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
مشخصات فنی بیشتر
  • سوخت مصرفی: بنزین
  • کلاس موتور: Street
  • فضای حمل بار: ندارد
  • عرض: ۸۰ سانتی‌متر
  • شتاب صفر تا صد: 12
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

در سال ۹۵، بنلی ۲۵۰ تک سیلندر وارد بازار ایران شد. در سال ۹۹، این موتور با یک فیس‌لیفت جدید معرفی شد که تغییرات اساسی در ظاهر و شاسی آن را به همراه داشت. اما انجین موتور باقی‌ماند. تغییرات در ظاهر و شاسی، موجب پس‌رفت از نظر برخی افراد شد. از جمله تغی...

تحويل سريع تحويل سريع
پشتيباني 24 ساعته پشتيباني 24 ساعته
پرداخت در محل پرداخت در محل
روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصالت كال ضمانت اصالت كالا
  • نقد و بررسی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
موتورسیکلت بنلی مدل250 تک سیلندر سال 1403
نقد و بررسی

در سال ۹۵، بنلی ۲۵۰ تک سیلندر وارد بازار ایران شد. در سال ۹۹، این موتور با یک فیس‌لیفت جدید معرفی شد که تغییرات اساسی در ظاهر و شاسی آن را به همراه داشت. اما انجین موتور باقی‌ماند. تغییرات در ظاهر و شاسی، موجب پس‌رفت از نظر برخی افراد شد. از جمله تغییرات، استفاده از شاسی و طراحی ظاهری بنلی ۱۵۰ نیوفیس در این موتور بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

این تغییرات شامل کوچک شدن ابعاد موتور، باریک شدن لاستیک‌ها و کاهش اُبُهت موتور بود. نکته جالب این است که ظاهر و شاسی بنلی ۲۵۰ تک‌ سیلندر در کشورهای مختلف متفاوت بوده و بنابراین برخی از افراد معتقدند که موتوری که وارد ایران شده، ورژن متفاوتی از بنلی ۲۵۰ تک‌سیلندر است.

ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

موتور بنلی TNT 25N با انجین ۲۴۹ سی‌سی تک سیلندر ۴ زمانه و ۴ سوپاپ مجهز به سیستم خنک‌کننده آب است. توان تولیدی آن در دور موتور ۹۲۵۰ به ۲۵.۵ اسب بخار و گشتاور آن به ۲۱.۲ نیوتون‌متر در دور موتور ۸۰۰۰ می‌رسد. نسبت تراکم این موتور ۱۱.۲ به ۱ است و از سیستم انژکتور برقی برای انتقال سوخت استفاده می‌کند.

مصرف سوخت TNT 25N نزدیک به ۳ لیتر در صد کیلومتر است و با ظرفیت باک سوخت ۱۳.۵ لیتری، می‌توانید مسافتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلومتر را طی کنید. این موتور با دمای بالای کار می‌کند که ممکن است در فصول گرم سال و شرایط ترافیک شهری برخی افراد را ناراضی کند.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
کالای دیجیتال
لوازم خانگی
موتور سیکلت